RSS 2.0

Bytes-shopping!



Detta fick Jenni med sig från H&M när hon lämnade tillbaka våra mysbxor idag eftersom dom inte fanns i större strolek! :( En spetströja, kort modell för 149:- och "slackersbyxor" för 199:-, riktigt heta grejer ska ni veta :D

åh vad jag känner mig snäll idag, Tess är som sagt här för att hålla mig sällskap, hade varit bored to hell om hon inte hade kommit, så nu ska hon bo här i 2 dagar iaf! Jag genomlider Eclipse för andra gången eftersom hon så GÄRNA ville se den :)

Mamma kom förbi idag me, hon var ju bara tvungen och se hur sin lilla dotter mådde. Hon gillade ju inte det hon såg, men vem F*N gör det? Tror ni jag tycker om att se mig i spegeln nu lr?..inte det minsta ska ni veta :P men vill man vara fin så får man faktiskt lida pin, ett tag iaf!

Hoppas ni har haft en bra tisdag!
Skrivs imorrn..
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback