RSS 2.0

Då va det dags!

Nu är det dags för mig att åka till klinikien. Gissa om jag drömt massa konstigheter om denna dagen. Först att jag missade tiden för att jag var i finland sen att jag skulle opereras osvosv. :) Nervös kan ni kalla mig nu! Men jag tror att jag kommer lugna mig när det väl är dags! Dagens outfit består inte av så mycket kläder faktiskt. Man ska ju bara ha någon som är framknäppt för att det ska gå så smidigt som möjligt så det fick bli min lång hoodie med leggings och nikeskor. I like.



Ringde pappa igår och sa det till honom, ha sa att vi va dumma..och sen fråga han vem som betala allt :P haha söt han är! vi, sa jag..han ba: aja, okej..sen var det inget mer med det :)



Nu ska jag torka håret och sedan beger vi oss! the operation sker kl 12:00. Önska mig lycka till ;) puss&kram//J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte, vad är det du har opererats för? :s och vad för klinik?? hänger inte med nu! haha

2010-09-22 @ 21:24:08
URL: http://okanekokein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback