RSS 2.0

Dagens tips!

Sällskapsdricka..det är alltid bra att ha det när man ska nånstans. Som igår tex. eftresom vi kör på det nyktra nu så hade jag med mig en alkoholfri dryck till förfesten. Det funkade jätte bra, känns faktiskt lite bättre att ha ett glas i handen och mingla runt än att bara sitta helt tomhänt i ett hörn :P haha



Ville iaf tipsa om den kanongoda drycken "Peach Pearl" som jag hade med mig igår! Det finns ju faktiskt folk som aldrig dricker alkohol så där har ni en god sällskapsdricka. Visst, man kan ju alltid dricka saft eller läsk..men detta känns lite mer festligt om jag ska vara ärlig ;) ta ett champange eller vinglas med dricka och droppa i en liten physalif me ;) kan inte gå fel!



I like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback