RSS 2.0

Extreme Makeover!

Kommer ni ihåg det programmet!? Jag tyckte om det riktigt mkt faktiskt..folk som var "mindre vackra", fick chansen att bli riktiga prinsessor! tänk att fixa ALLT på en gång..guud vad jobbigt det måste vara och läka på alla ställen på en gång.

Idag(snart) sker min andra operation i loppet på 2 veckor, jag är 24 år..är det fel!? Eller fel ska man ju kanske inte säga..men är det för mkt? Nae det kan jag själv inte påstå. Operationerna är inga stora grejer, bara små förändringar, lr den första var bara liten iaf. För att ta bort en liten grej. Folk har iaf komenterat att jag typ kör en "extreme makeover" nu typ, det känns ju lite så :P haha men why not? lika bra och köra det i "samma veva".

Nu kommer jag iaf inte blogga på ett tag, och det fattar ni ju säkert redan :)
En trött Anne säger nu hej då till bloggen för några dagar, gick upp halv 6 av mig själv.. så önska mig lycka till nu!



Måste rusa..Tess kommer alldeles strax och plockar upp mig! Det är hon som är min hjälp idag ;) *love*
BTW, jag kör likadan outfit som Jenni gjorde på sin dag, fast jag tog uggsen ;P myyys!
XoXo//Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback