RSS 2.0

Förberedelser!

Det finns ju en del saker som måste göras innan operationen! Så jag tänkte se till att allt blir gjort så ja slipper i veckan när jag endå inte kan :P Har epilerat mina ben så att dom är hårfria under veckan.. sedan har jag klippt ner mina långa naglar, så nu är dom jätte korta. Tog även bort mitt nagellack. Man vill inte att dom växer sig för långa och jag inte orkar sitta och fila dom, man kan ju få ont då tror jag :) lika bra att dom får växa i två veckor utan att jag ska behöva bry mig. Klippte även tånaglarna i samma veva, lika bra :)



Nu är det bara duschen kvar. Man ska tvätta hela kroppen med ett huddesinfektionsmedel! Håret oxå! Gjorde det en gång på morgonen idag och man ska gröa det kvällen före och morgonen samma dag som man ska opereras. Håret blir lite torrt och äckligt men det är ju bara denna veckan sen får jag bada i balsam nästa gång jag tvättar det :P

Herre gud! Nu är det inte alls långt kvar! Nu sitter jag bara och tänker på hur det kommer vara att vakna upp, med större boobies och en väldigt stor smärta. Jag hoppas att jag tar smärtan bra! Men det tror jag. kommer blogga om det imorrn. Daniel har tagit semester hela veckan och han får väl mms:a bilder till syrran så hon kan uppdatera er från kliniken! :) AAAH vad ska jag säga lixom!!?? Är nervös på ett bra sätt! Ha de så bra ikväll babes så skrivs vi imorrn innan jag åker!

Nu drar jag till Daniel och stannar över natten! puss o kraam!/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till :} Tycker inte att ni behöver opereras, ni är så fin som ni är. Jag tycker ni är sjuuukt lik Tvillingarna i Sweet Valley High som gick på tv'n när man var mindre, har ni tänkt på det ? :D Brittany och Cynthia Daniel heter dom.



Ni är så sjukt fin och jag älskar er blogg! Ni verkar ha sån fin tvillingrelation :} tack för en superbra blogg. Kram

2010-09-19 @ 21:17:53
Postat av: Isa

vad spännande. förstår att du är nervös men det kommer gå så bra!:)

följer er med spänning här på bloggen..

jag själv har planer på en Bröstoperation,kanske tar tag i detta nu en gång för alla..

Lycka till, kram

2010-09-20 @ 07:09:26
Postat av: Anne & Jenni

Tack så mkt Malin :) jätte snällt sagt!

2010-09-20 @ 16:46:57
URL: http://twiceas.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

Isa: gör det om du har funderat på det ett tag! man sak göra det man vill, så att man blir lycklig :D hehe tack så mkt!

2010-09-20 @ 16:49:57
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback