RSS 2.0

Fredagen har börjat!

Finns det några andra dagar än måndagar och fredagara? Det känns fan inte så! Ena stunden klagar man på att det är måndag för att helgen går så jääävla fort så man snappt hinner andas... Men sen helt plötsligt har veckan försvunnit och det är fredag IGEN! haha sedan e de måndag lika fort. Det går alldeles för fort! Aja, gött med helg säger jag bara!

Vi la oss i tid, eller i tid och tid.. jag vill ju helst sova 8 h men vi la oss kl 23 iaf så anne låg vaken typ en timme innan väckarklockan ringde kl 06,30. Själv låg jag helt utslagen och fick en chock av den.. den där anne asså, hon kan inte sova så länge verkar det som :P



Vi fick klart allt innan vi stack från jobbet igår så nu på morgonen när jag kom hit städade jag våra 4 platser.. jag höll på att kvävas i damm typ :P Anne sprang precis iväg för att fota några byxor och leggings. Hon får göra det denna veckan ist för att båda ska springa där borta, så tar jag allt nästa vecka när hon är sjukskriven. teamwork ;)



Tänkte fixa klart våra anglar idag oxå, lika bra att passa på när man har tid över.

Det va allt för nu, god morgon på er!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, vad är det genomskinliga nagelacket till för? Kan inte ni berätta allt genom operationerna och sen? Kul o veta.. Kram

2010-09-10 @ 11:19:25
URL: http://hannin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback