RSS 2.0

Hårlös!

åh, då har man fan inget hår kvar länge! Löshåret åkte av idag eftresom jag ska tvätta håret inför poerationen med sån skitgrej man ska tvätta sig med. Har som sagt inget hår kvar :( det har förvnunnit, helt tunt och kort! usch..det har blivit väldigt förstört på dom här 4 månaderna jag har haft i löshöret..så nu måste jag klippa en kort frisyr. Inte nog med att håret e av så har jag inga ögonfransar på undre högra ögat, dom blev avklippta under operationen så jag fick dra av dom för att dom ska växa ut igen..



Herregud vad jag känner mig hårlööööös!! hjälp mig! det var inte dessa ställen jag ville vara hårlös på..benen o allt annat okej men inte detta!

Nu ska jag föröska få bort min hoptrasslade "matta" av hår bak på huvudet i duschen! har ni några förslag på hur man löser ut sånt på bästa sätt!? aja.. önska mig lycka till!!

Skrivs senare!//A

Kommentarer
Postat av: CISSI

inpackning!

2010-09-27 @ 21:12:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Anki

åh lilla anne!

du ser så ynklig ut på bilden! =(

2010-09-27 @ 22:02:48
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Postat av: josse

använd hårinpackning och ha i den i flera timmar

på mina kunder brukar jag sätta lite aceton då det löser upp kreatinvaxet som brukar vara fast i dom små hårknutarna som blir , bara efter en liten stund är vaxet upplöst och vips så är man fri från dom hemska hårknutarna

2010-09-27 @ 23:30:44
Postat av: Krystal

Vad hade du för löshår då? :O Har aldrig tänkt på att det kan förstöra ens riktiga hår så mycket >.<

2010-09-28 @ 04:14:15
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback