RSS 2.0

I forgot to tell you!

Jag har ju helt glömt av att berätta att jag och Daniel kollade på "The Expendables" i helgen! Kände att det va ett måste så ni vet vad det är för film och om det är värt att gå på bio o se den! DON'T DO IT! Ni kan tanka ner den, för den finns i bra kvalité om ni vill se den.. men gå för guds skull inte på bio o kasta bort pengar. Det är den absolut inte värd! Både jag och Daniel blev riktigt besvikna! Kolla bara på alla actionhjältar som är med, vi förväntade oss en riktigt grym film! Visst är det action i filmen men handlingen sög. så e det, vill inte säga så mkt mer ifall nån tänkt se den!



För övrig mår jag finfint idag! Lite seg att gå upp när Daniel bara ligger kvar o slöar i sängen :P Det är lungt på jobbet oxå eftersom dom itne börjat fota än och vi är klara me allt från igår. Det e jag och simon fram till ca 11-12 för Stefan e på nåt modellmöte, får önska honom lycka till! Skrivs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback