RSS 2.0

Jag har gjort nåt dumt!

Jag är lite besviken på mig själv :( Av nervositeten innan operationen och under min tristess av att bara ligga o glo under veckan har fått mig att börja knäcka fingrarna igen!! Jag sa ju att jag hade slutat och haft uppehåll as länge nu, minns inte exakt hur länge. MEN NU! Nu gör det ont och jag bara knäcker och knäcker så nu måste jag ta tag i det igen och försöka sluta ÄNNU en gång! Det är alltid lika jobbigt. Värkande fingrar är inte hit direkt! Svårt att låta bli men jag ska väl klara av att sluta igen! ÅÅH!



Jag o Anki ligger o myser i soffan idag igen! Väntar på sms om att Anne är färdigopererad. Återkommer med uppdateringar!//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback