RSS 2.0

Jag leker pirat!


Det kan man ju säga att jag gör?..Det gjorde jag iaf för snart 3 år sen på Halloween! Kanske dags för det i år igen? Jag var ju bara så grymt snygg i min outfit :P Hela outfiten var inspirerad av Gwen Stefani, från hennes låt "Rich girl" Och jag lyckades som ni kanske kan se?! Klicka på bilden för att se videon, Gillar den!

Nu har det snart gått 3 dygn efter min operation så jag tänkte uppdatera lite så att ni vet hur det går för mig. Just nu mår dom kanon, det är fortfarande väldigt svullet men det ser bra ut med tanke på att det har gått så kort tid..är väldigt positiv :)

Igår var en annan saga dock, mitt högra öga var väldigt irriterat, ögonvitan var gul och slemmig och varade en hel del. Ringde läkaren för att jag blev lite orolig, men han frågade bara om det var rött och sa sen att jag skulle bara tvätta ögat med rinnande vatten hela tiden typ och det bästa skulle varit om jag höll det stängt..för blinkandet irriterar ögonvitan. Så då kom jag på att jag skulle införskaffa mig en piratlapp för ögat och lägga i en kompress så att ögat håller sig stängd. och det hjälpte jätte mkt faktiskt, för som sagt :) nu mår den bra..kommer nog använda den lite mer för det är skönt att inte blinka hela tiden :) hehe



25:- på BR! Man kan få till en riktigt bra outfit med detta ;P haha

Later babes!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback