RSS 2.0

Last of the last!

Då var det min tur att göra den sista insatsen för ett bra tag här hemma idag :P haha det blev dammsugning av hela lägenheten, sista diskningen me..igår blev det faktiskt sista tvätt tillfället :) sen är det mamma som får hjälpa till med det, iaf nästa vecka..Jenni får ju inte lyfta grejer som väger mer än 3kg på ett tag, hehe mkt städning på kort tid nu känner jag. Lika bra det!



Efter allt det så har man bara varit hemma, fick inget "sista mys" idag..? :( har även gjort lite andra förberedelser me som att epilera benen fixa liite med naglarna och även tagit en dusch med medlet..precis samma saker Jenni gjorde :) men det är ju självklart.

Sista timmen nu innan läggdags har jag försökt att slappna av så mkt som möjligt, en kopp te har gjort susen och en trevlig film på tv :)

Skriver väl ett inlägg innan jag åker iväg mot Gbg imorrn bitti,
skrivs då!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback