RSS 2.0

Livsfarlig situation!

Vad i helvete!?!? Inkompetenta hantverkare!! Ska berätta vad som hänt! Och de var fan inget roligt kan jag lova er, hade jag inte kännt lukten så hade det kunnat sluta illa!



Hantverkarna kom redan klockan 7 för att kakla köket! Så jag fick gå upp halv 7 med Daniel för att diska och plocka bort allt från diskbänken för det orkade jag verkligen inte hålla på med igår kl 12 på natten liksom.. varit vaken sen dess som alla andra dagar, kanske lika bra så jag vänjer mig inför nästa vecka när jag ska jobba igen! Måste stretcha mer, är så stel!



Halvfärdigt, blir riktigt snyggt med svart. Dom ska måla den träfärgade listen vit oxå, Tur att man får välja lite själv ibland :P



Nu till den farliga situationen dom skapade! Ser ni spisen?? En platta är på!! på 6:an oxå och den var glödhet! Dom kom in till mig och Anne i vardagsrummet och sa att dom va färiga för idag eftersom de måste torka innan fogen ska i eller vafan de nu va..  dom är självklart polacker så vi fattade typ inte. Men iaf!

Det började lukta bränt i hela lägenheten efter ett tag!! Som TUR var låg vi inte i rummen och sov med stängda dörrar som vi brukar göra! Fattar ni hur farligt de hade varit och vi hade gjort det. Jag fick panik och fick slänga mig upp ur soffan trots att de gjorde ont, Anne kan ju inte de iaf och springa in o kolla vad som stog på! Jag blev rasande och ringde upp fastighetsskötaren och skällde ut honom angående dom jävla hantverkarna. Vet inte om jag vill att dom kommer hit mer asså.. gud vad arg jag är.. tänk om? jag säger bara det! Lägenheten stinker för övrigt nu.. kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback