RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.04

Vill inte äta nån mer choklad denna helgen iaf! :P haha, Det blev vääldigt tillräckligt med våra kladdkakemuffins ikväll!

Jag(anne) tänkte dratt till gymmet idag, det var det som var planerat faktiskt..men eftersom jag typ blev väckt halv 5 imorse av ett samtal så sov jag bort hela dagen och sen har det varit full fart med allt som skulle göras inför mammas födelsedagsmiddag!

Frukost: 2 äggmackor och päronsaft.



Middag: EGENGJORD "Rostbiff" & "räk"smörgåstårta. Efterrätt: Choklad-kladdkakemuffins.

Sen blir det INGET mer, som sagt..vi är mättast i stan typ :P kalorierna får ta sig sin tur genom kroppen ikväll..

Kvällsdricka blir det nog..det är ju lördag ;) Men det blir ABSOLUT ingen alkohoool. Isvatten skulle jag tro :P

Later babes!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh va gott! jag ÄLSKAR smörgåstårta.. kan ni inte skriva hur ni gjrot?:)

2010-09-05 @ 11:42:52
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback