RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.08

Försöker komma på något bra att förklara dagens mat och träning på som vi alltid brukar, men de går inte så bra :) men de går väl utan idag dag. En sak kan jag ju säga, har varit lite grinig och hungrig idag känner jag, brukar inte vara de men matsmältningen va väl lite snabbare idag. Liiite jobbigt på gymmet tack vare de men vafan, en timme klarar man alltid ;)

Frukost: Havregrynsgröt med drottningsylt och ett glas mjölk

Mellanmål: En torr jävla apelsin som vi inte åt upp och grönt té

Lunch: Pasta med tonfisksås med krossadtomat o chili

Mellanmål när vi kom hem: Äggröra med feta, rödlök och tomater

Efter träning: Tonfisk med fetaost.



Träning: En snabb runda på gymmet. 20 min på crosstrainer, inner ocg ytterlår, ländrygg och rodd, mage på gymboll och till sist 10 min på löpbandet.

Sådär ja, känns som en bra och balanserad kost borsett från att jag va lite för hungrig mellan lunchen och mellanmålet men jag överlevde ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback