RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.12

Vad gjorde jag på gymmet en söndag!? Det var herregud hur länge sen som helst jag va det. Lördagar okej men en söndag..? hmm, jo det finns faktiskt 2 anledningar till det. Det första för att jag mått kanon och varit pigg som en liten..ja, som lilla Tia kanske? haha, sen att jag inte kan träna imorrn eller tisdag heller antagligen. Ni kommer att fatta varför sen, typ imorrn eller nåt :) Sen är man ju inte "BAKIS" och då finns det väl ingen anledning till att inte dra till gymmet och bli snyggare? :P

Träningen bestog av 20 minuter på löpbandet, det är den minsta tid vi spenderar på sånt, mindre än det är ju ingen idé att slösa tid på, ska man köra kondition så ska man ju köra på ett tag iaf! Sen blev det träning av ben och rygg&mage, dom viktiga(ste) grupperna enligt oss. Fick en powewalk-runda till affären och hem direkt efter gymmet me :)

Maten idag har varit ungefär som en vanlig söndag.. god och glad med massa choklad :P haha nerå..lr jo?


 
Frukost: "Twins specialtoast" (senap, ost, rödlök, tomat och pizzakrydda) ett glas pucko till detta! Köpte med oss några igår, men detta drock ENBART på helger.

Innan träning: Proteinshake för mig(anne) då.

Kvällsmat: Jenni har ätit egengjorda hamburgare. Jag har tagit tillbaka icas egna mozzarella-pizza till söndagen som förr :) gööött är det! åt lite vitlöksbaguetter me.

Godis då? det blir inget med det idag! Det blir glass ;P hihi för båda faktiskt..visst känns inte glass lika onyttigt? det kanske är för att det är "flytande" typ? hehe så känner jag iaf :P

Later babes!
XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback