RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.13

Min vecka har ju inte börjat som en vanlig vecka med stenhård träning i form av pump, Jenni har ju fått sig sitt iaf..är väldigt avundjuk! ÄLSKAR verkligen måndagspassen, helt underbara!! Och mattiderna har jag inte heller hållit som vanligt, och anledningen till detta kommer som nästa inlägg! Lovade ju att berätta om den "efterlängtade grejen" idag.

Jenni körde stenhårt idag igen, hon ska vara superfit..för det är SISTA veckan hon kan träna nu...gaah, kommer bli jobbigt att inte kunna träna sen, men aja :)

Frukost: Måndagar börjar ALLTID med havregrynsgröt med drottningsylt, Bravo juce till det.

Mellanmål: Jenni: Apelsin & grönt te med citrus, Jag drack bara te, för det blev en tidig lunch för mig.

Lunch: Laxsallad & vatten.



Mellanmål: Jenni: 3 knäckebröd med ost & kokt ägg + proteinshake. Själv drack jag en kopp te och tog lite turkisk youghurt med skivad banan.

Eter träningen tar Jenni en shake till, lite plommon och te me..och eftersom jag inte rör mig mer idag, ligger i soffan bara och det kommer jag att göra i nån dag nu så då blir de inte mkt mer föda för mig. Eller jag äter nog upp bananen som blev kvar sen mellanmålet :)

Later babes!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

Tur att jag såg den där bilden, nu blev det lax-sallad för mig i matlåda imorn ! hade ingen inspiration alls innan :)

2010-09-13 @ 22:18:35
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback