RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.16

Å NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! vilken chock!! Gud så ledsen jag blev idag när jag ringde läkaren och bara frågade hur det skulle vara med min träning nu efter operationen. En månad...EN MÅNAD sa han att jag inte fick träna på!?!?!?! wtf, det sa han inget om innan jag gjorde nåt. Man borde ju fatta men det blev ändå en chock. Så nu blir det ingen som helst träning för mig förräns i slutet av oktober..fattar ni lr!? Ska JAG vara utan träning tills dess. :( jag hade sett fram emot en STEFNHÅRD vecka nästa vecka.

Jenni körde pump idag som vanligt på torsdagar..hon kör ju som sagt stenhårt nu. Hon Tog ännu mer vikter idag!..det var sista pumpen på en månad nu, haha som sagt..det är SNART måndag igen och då gäller det. Hon "frös" våra gymkort så att vi slipper betala för nästa månad eftersom vi inte kan träna nåt. :)

Idag har min dag vait matfattig, inte onyttig men ganska matfattig, det har varit långa mellanrum mellan målen och ah..så blir det ibland bara. gillar det dock inte..för jag gillar det regelbundna :)

Frukost: Gröt och juice.
Lunch: Pasta med baconsås och broccoli.
Kvällsmat: Äggröra och grönt te.
Kvälls/nattfika: Apelsin och vatten.

Jenni jobbar och äter som hon ska..vad annars? hehe

Frukost: Youghurt med frysta hallon.
Mellanmål: Apelsin & Grönt te.
Lunch: Same as me :P



Mellanmål:
Knäckisar med keso + proteinshake.
Kvällsmat: 2 egengjorda hamburgare + proteinshake.

Biff Jenni och slappis Anne :( haha
FÄÄÄN!

XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Martina

Man kan ju köra lugn träning/motion, typ promenader och sånt. Bättre än ingenting, eller får ni inte det heller?

2010-09-17 @ 15:15:20
URL: http://attdansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback