RSS 2.0

Mat & Träning 10.09.29

"Jag bjuder på kladdkaka & grädde", det fíck man höra på jobbet idag av Tobias Guldstrand som är en av fotograferna på Nelly.com, sen fick man höra: "men det är väl ingen idé och säga det till dig, för du äter väl inget sånt?" JOOOOOHOOOOO, det gör jag fan visst :P ibland iaf, men INTE på vardagar..inte en vardag som denna iaf, hehe. Det var dock nära på att jag tog lite, men jag höll mig..kunde ju kanske belönat mig själv med en liten bit, det kändes ju ändå som en fredag ;P haha NEPP, det blev inget "gottit" idag..istället blev det så här...

Frukost: Havregrynsgröt med drottningsylt & ett glas mjölk + vitaminer,
Lunch: Räksallad.
Mellanmål: Grönt te & en apelsin (hann inte äta den på förmiddagen)
Kvällsmat:  kesoplättar & Proteinshake.

Ska dricka lite te och ta en sista c-vitamin kick innan man inte får äta mer :)

Min rörelse för dagen har varit cykeltur till och från jobbet, och lite rörelse här hemma i form av städning, hehe



Jenni har fått i sig

Frukost: Hallonsmoothie (1 banan, lite naturellyoughurt & frysta hallon)
Lunch: Thaimat med friterade räkor o kyckling, ris och nudlar, biff med grönsaker, vårrullar och till sists kyckling i jordnötssås...MASSA MAT! ( En vän vid namn Erik kom med det snäll som han är och gjorde henne sällskap över en bit mat)

Te blir det för henne me :)

That's all!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback