RSS 2.0

Nu är dom betalda!



Tiderna blev bokade i tisdags och NU är dom även betalade..varför betala 10% av summan först när man lika gärna kan betala hela summan på en gång? :) 45500:- var blir den slutliga summan från första till sista besöket..not so bad? Liiite jobbigt är det att se så mkt pengar försvinna från kontona, MEN jag vet ju att det går till bra grejer och då är det inte lika illa. Får snart tebax dom ändå eftersom vi är så "sparsamma" av oss! :D

Lugn mamma!! Du behöver INTE vara orolig eller ledsen över nåt..du vet att vi har råd med det ;P love you!

Annat jag har pinat ikväll än våra konton är mig själv..eller mina ben kanske jag ska skriva! ÅH HERRE GUD säger jag bara!! Det gjorde fruktansvärt ont att epilera sig idag! Brukar ju alltid epilera benen, men har ALDRIG epilerat låren innan..jag körde verkligen från tårna ÄNDA upp till bikinilinjen ikväll. Så nu fan är jag hårlös, hehe känns bra iaf :P

Klockan är redan 11, öh..redan fredag IGEN! I LIKE!
Ni får ha det gött så skrivs vi imorrn :)

Natti!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback