RSS 2.0

Smalare än någonsin?

Smalare än någonsin...är jag!? Det var iaf det jag fick höra av en arbetskamrat igår. Jag blev lite chockad att just HON sa det..vet inte varför jag blev det faktiskt, känns bara inte som att hon av alla skulle "märka" nåt sånt :) Vet dock inte på vilken kroppsdel hon syftar på, men hon syftade nog på helheten..lr kanske ser hon det i ansiktet? men det har ju fettreduktionen hjälp till med lite isf :P

Ja, det kanske är sant att man är lite smalare än innan, men det beror på att man har tränat så bra som man brukar och ätit så bra som man brukar men sen inte druckit som man "brukar/brukade" Det måste vara det. Fick höra det sista jag stog och fota trosor oxå, men då var det av en annan liten brud ;P "vilken smal mage du har fått" hon syftade på att jag inte hade nåt underhudsfett kvar typ..o då sa jag "ja, det finns ju en anledning till att man tränar":) Kul att folk märker sånt. Då har man ju gjort nåt rätt iaf.

Jag själv säger inte att jag har blivit smalare, lr lite kanske men det är som sagt mest underhudsfett som förvunnit nu det senaste..för muskler bygger vi ju :) de vet ju ni som vet hur hårt vi tränar när vi väl är på gymmet!



Jag ser då ingen skillnad på dom här bilderna och bilder på mig från förr :P söta trosor från pieces för övrigt. Klicka på bilden för att se fler!

Ska väl ta och gå bort till studion nu och fota en stund, får väl se om man får ännu fler kommentarer om kroppen :P haha

later babes!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback