RSS 2.0

So f-ing nice!

Kom precis hem från jobbet..Har ju inte planerat in så mkt idag, för det mesta handlar om lilla Jenni just nu :) jag ska finnas där så mkt det går. Även om Daniel är där hela tiden så är det grejer som jag gör bättre :P hehe nu ligger hon dock och sover, det har antagligen varit en kaotisk dag här på grund av alla hantverkare!

Åh! ni ska bara veta.."dom" är sååå F-ING NICE!!!..dom blev enligt mig helt perfekt! Hade velat visa en bild men det går ju inte, det är inte så vi ska hålla på :P hehe men aja :) bara så ni vet!



En bild som tog inne i studion när jag fotade idag, hehe. ja..jag går runt i glasögon på jobbet fortfarande..men tar av mig dom allt mer ofta nu när jag sitter still vid datorn, det är faktiskt jobbigt o sitta med dom HELA tiden.

Dagen på jobbet var chill som bara den.. inget att klaga på! men dagen gick rätt långsamt tack vare det, alltid bättre när det är lite action :) klippte ner mina naglar totalt idag, så att jag inte behöver hålla på så mkt inför min operation..är ute i god tid :P

Skrivs senare!
XoXo!//A

Kommentarer
Postat av: Sara

fin tröja :) vart hittar man den?

2010-09-21 @ 18:15:28
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

damn u look good!

2010-09-21 @ 22:25:24
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: michael blomgren

FAAN va snygga glasögon, vart hittar man dem..??!

2010-09-22 @ 22:25:20
Postat av: Anne & Jenni

Michaela: Det är min kompis glasögon som jag fick låna ett tag, märket BVLGARI..frå Italien.

2010-09-26 @ 17:37:39
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback