RSS 2.0

The hood!

Amen jag blev ju helt f-ing ensam ikväll..det var ju inte så jag hade planerat att det skulle bli :( Tess svek mig totalt faktiskt, fast jag förstår ju henne så det är lugnt gumman :) Har ju kunnat få annat sällskap men helt enkelt tackat nej med tanke på omständigheterna och utgång är ju inget att tala om just nu ändå. OCH Jenni är hos Danne..as usual.

Jag klara mig fint, det är skönt med ensamma kvällar me..för som sagt jag har INGA som helst problem att vara ensam. För det finns ju vissa som har det menar jag..

Ska iaf ta och titta på en film nu..det bli Robin Hood! Vet ju hur den kommer att vara..det är ju faktiskt Robin Hood, man har ju sett den tecknade :P



Bilder från helgen innan operationen, så tro inte att jag ser ut så här nu :) ville bara inte att ni skulle glömma bort hur jag såg ut innan :P hehe

Känner mig lite tjock nu, varför får ni veta senare ändå :P
yeah, you know it!

XoXo//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback