RSS 2.0

Tid är tid..

Det känns som om det var igår Jenni opereade sig? tycker ni inte? eller e de bara mina dagar som går helt sjuuuukt fort? Det är ju snart fredag om en timma typ :) ne jag vet många som tycker att dagarna går för fort, men just nu är det bara bra för jag vill ha gjort mina me :P haha sen kan de lugna sig lite. Men det gör de ju aldrig ändå. Tid är ju tid...

Som ni nog har fattat så har jag fördrivit min  torsdag hemma, typ till att städa igenom heeela lägenheten, FATTA vad rent det är nu!! Dammsög och svabbade golven, det var ett tag sen sist. Det är så skönt att kunna gå barfota här igen :P det är skönt att allt är på palts me, så att allt inte ligger huller om buller, hehe jag vet..låter som värsta "controlfreaket"? Men så är det, gillar inte när saker inte är som det ska. Det är bara jobbigt :P


En stolt och nöjd Anne...

...som nu säger nattinatti, så skrivs vi imorrn. En UNDERBAR fredag förhoppningsvis!
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: mickis

den tröjan :)

2010-09-26 @ 17:48:45
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback