RSS 2.0

Alltid lika lyckat!

Moster moster moster!..Det är alltid lika lyckat när man ska äta middag hos henne :D hehe har sagt det innan och säger det igen! ÄLSKAR hennes mat, har alltid gjort och kommer alltid göra..



Idag blev det kött med potatis, även potatisgratäng, man måste ta lite av varje varje gång :) sen blev det en god sallad, ägg och macka på det, självklart blev det lite pepsi MAX, det är ju därifrån..när vi var små vi har börjat ligga pepsi :)

Haha, på tal om lyckat! Igår blev det en lyckad "förfest" med en så sjukt rolig lek..lr drickalek såklart. Det fulaste men även roligaste spelet jag varit med om..jag va inte med på den för jag drack ju inte men jag satt och typ kissa ner mig för att det var så kul. Fick en rätt så rolig video på det som jag bara måste lägga upp :P

Skrivs senare!//A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback