RSS 2.0

Bye bye shoes!?



What to do..? Hade tänkt att ta och plocka bort dom skorna som står i garderoben och som jag känner att vi inte kommer att använda nu när det blir lite varmare, inte för att dom blivit använda när det var kallar heller men a :) Plats måste göras för nu i helgen tänker vi plocka ner ett antal skor från vinden. Åh nästan så att man inte ens vågar titta i skolådorna som ligger där uppe.



Dessa plockade jag ner från hyllan, alla dom är typ oanvädna, så nu är då frågan, ska man lägga upp dom i kartongerna som blir tomma efter nerflytten eller ska man sälja dom ELLER ge bort dom till kusinen och mostern som vi brukar göra?



Dessa var rätt självklart att dom skulle upp, uggs i det varma :) det är ju fint med shorts o så..dom går ju så i USA, ser ju alltid kändisar i det men här känns det inte att det funkar direkt :P hehe

Tråkigt nog hittar jag inte nyckeln upp till vinden nu, den är putts väck, får nog klippa sönder låset eller nåt sen...typiskt, så nu tänkte jag traska bort till Anki en sväng.

Skrivs senare//A

Kommentarer
Postat av: Yampis Modeblogg

Kan ni inte sälja dom istället? :D

2011-04-17 @ 17:14:02
URL: http://yampismode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback