RSS 2.0

Drugs!

Give me drugs!..tänk att vara beroende av något som droger!? Gud vad jobbigt! Fick mig en tankeställare nu under kvällen. Tänk dom som får ett piller av någon..o bara tar emot det för att personen säger att det är bra..lr att det är lugnt. Vad har den personen för egen vilja? Den personen kan ju inte vara stark nånstans! Skulle aldrig få för mig att göra nåt sånt. Har aldrig testat någon drog eller nåt, lr vafan idag är alkohol en drog..cigaretter är en drog. hehe aja, tur att man inte håller på med nåt av det nu iaf..inte för att vi någonsin har rökt men ändå..man har iaf testat, när man var ung och dum. THANK God så var det inget man fastnade för!

Aja, droger hit och droger dit, det är kul att vissa länder tillåter vissa grejer som klassas som narkotika här. Lr nej det är inte alls kul! Det är bara konstigt. Fast vissa grejer hjälper ju folk med shit..om det ändå kunde va så bra ibland :) som i filmen jag kollat på nu. Droger ja..vilken lycka! hehe



Full moon! har hört att man sover dåligt då? finns det nån drog mot det?..ja lite sömntabletter hade väl hjälpt? hehe

Nu ska jag ladda inför fyra lååånga och jobbiga arbetsdagar..yeah right! veckan kommer flyga iväg och sen är det helg IGEN! ;)

Hoppas ni haft en kanonbra helg! för det har jag. Tänk vad mkt lite sol kan göra <3
Nattii!!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag skulle vilja ha lite tips från er nu när jag ska fylla på mina läppar för första gången. Finns det några knep för finare resultat? Vill ha "runda" och lite putiga läppar, ganska likt era. Hur mkt ska man fylla på första gången? Jag vill ju ändå ha synligt resultat.. Har några kompisar som fyllde väldigt lite första gången, ingen stor skillnad alls. Ni får gäääärna ge alla knep och tips för era egna läppar är GORGEOUSSSS! tack för svar! :D

2011-04-17 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback