RSS 2.0

Flera sätt att bry sig på...

Finns ju flera sätt, både bra och dåliga... Att bry sig om andra för att man är snälll och att bry sig för mkt om andra och vad dom gör för att man själv inte har ett liv...



Sedan har vi dom som kanske bara ska bry sig mindre överlag, en anledning är tex för att dom sätter andras lycka och andra personer före sig själv. Sedan har vi dom som bryr sig för fel anledningar.. dom borde se bortom det dom läser/ser/upplever från avstånd när dom inte egentligen vet vad som är reality, rätt eller fel.

Fler borde göra det första och mindre av det andra men det kommer alltid finnas folk som bryr sig för fel anledning och har sina åsikter så egentligen är inte de nåt att bry sig om heller, det e bara så folk är! ;)

Själv gillar jag när man bryr sig lagom mkt om sig själv och sin omgivning och skiter i det som inte alls har med sig själv att göra, det är lättast så för varför ska jag bry mig om nåt annat än de som rör mig, min familj och mina vänner?

Till sista vill jag bara säga.. Bry dig mindre om vad andra tycker och mer om vad du själv tycker så mår du mkt bättre ;) "there will always be haters, just ignore them and live your life" //Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback