RSS 2.0

Längtar!

Hmm, vad hände med mitt hår efter helgen egentligen? hehe det undrar jag faktiskt. Igår när jag satte i löshåret så såg jag hur dött det var! Toppar va helt torra. Jag gjorde ju inget speciellt i helgen direkt som kunde ha förstört det mer än vanligt ;P hähä

Yeye, som TUR var så hade jag en ny remsa hemma som jag fixade till igårkväll..sen hade jag en annan kortare färdig remsa som jag bara sydde på klipsen på. Så nu klarar jag mig en månad till :)

Nu LÄNGTAR jag bara tills Jenni sätter i mitt "riktiga"löshår :D har tänkt o göra det i början av Maj, det är typ om 3 veckor. Ska bli så gött! Har som sagt varit nöjd nu med mina klips jag använt sen Januari. Vet att det kommer bli lika bra som sist ;D Tess blev sjukt nöjd med sitt denna gången me ju. you rock sis! <3



Later babes!//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback