RSS 2.0

Life as we know it!

Jag känner att jag e lite sur på mig själv idag, hatar när det blir så men det håller inte i sig jätte länge så det har nog släppt tills imorrn när jag fått träna riktigt hårt ikväll. Ja ni fattar nog vad jag menar.. allt skit jag slängde i mig i helgen. Jag ÄLSKAR godis och choklad så vad ska jag göra ;) det bara blir så ibland. Mådde lite illa igår när jag skulle sova, inte alls skoj.. som jag skrev igår får jag nog lugna mig lite. Vägre mig imorse o jag gillade inte att den visade nåt kilo extra :P Att man kan pendla så mtk iv ikt när man är såpass smal som jag är, eller e de kankse lättare att gå upp/ner då, vafan evt jag, skit samma. Ska svettas riktigt hårt idag för att få bort den skiten.

Det är så man får tänka helt enkelt, annars går man bara upp i vikt. Du är vad du äter! Du får jobba efter de du äter oxå, det e nog många som glömmer det och bara slänger i sig mat utan att tänka på det och att man måste jobba extra hårt om man ätit extra mycket/onyttigt osv.



Kollade på en drama/komedi igår. Life as we know it. Den var ganska rolig i komedidelen av filmen men den blev lite väl långtråkig o dramadelen, Den kunde typ varit 30-45 min kostare och lite mer intensiv då hade den varit mkt bättre. Men i överlag var den helt okej, en fin story lixom så den e väl värd att se tycker jag..

Såg även Liar Liar igen på tv. Skulla vilja göra som den lilla killen. Jag önskar att alla bara kunde tala sanningen och inte kunna ljuga en enda gång. Undra hur världen hade sett ut då.. Lögner skadar men kan även hjälpa i vissa situationer men ärlighet varar alltid längst och sanningen kommer alltid fram. Som sagt, önskar alla kunde va ärliga, det hade nog varit mycket roligare, hehe alla säger exakt vad dom tycker ist för att ljuga o slicka röv hela tiden. Aja, life as we know it som sagt :P later//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback