RSS 2.0

Makeover

Som jag skrev igår, en efterlängtad dag för mig! För idag är det sista dagen jag är "korthårig" för ett tag framöver :D idag ska Jenni sätta i nya extentions på mig..har varit utan det i över 3 månader nu, så jag känner att det är dags igen, hehe Ska bli skönt iaf..!

En annan grej nu då, som jag har "längtat" till är ju det här med kindbenen, har velat göra dom lite fylligare ett väldigt bra tag för att få lite mer konturer och idag är det dags! SNART..har tid på Helens Beauty Center där vi gör läpparna nu kl 10.45.

Detta kommer att göras med det som heter SUB Q, det ingår i Retylane familjen och är gjort på samma medel, men att det är tjockare och håller längre. Tjockare för att det ska ge mer volym såklart. Har sett fram emot det länge nu som sagt och det ska bli riktigt spännande.

Ser dock inte fram emot smärtan och blåmärkerna som antagligen kommer komma, ni vet ju hur det är med mig. blåmärken så fort man petar på mig :P hehe, Det kanske inte är så bra timing just till valborg men det ska nog gå och täcka :) man får ta dom tider som ges lixom.



Detta blir en liten makover-dag för mig känns det som..hehe

Skriver väl mer om det sen, hur det gick och allt sånt. Sen skriver jag såklart om håret me, visar hur det blev..för det kommer förhoppningsvis bli MINST lika bra som sist, Jenni e duktig hon ;)

Måste rusa!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback