RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.10

Ska man ha lite ångest??! Det känns som att man borde fast ändå inte, hehe Idag har man som vanligt inte fått i sig så mkt när det gäller mat, fast o andra sidan så känndes det lagom med det jag ätit.

Frukost åt jag ju lite innan 12, det blev turkiskyoughurt med banan, madlar, hasselnötter linfrön och honung. Till det blev det grönt te.
Lunch fick det bli hos Tess, rester från igår.. pastasalladen med soltorkadtomat och fetaost, lite vitlöksbröd och potatissallad, väldigt trevligt.

Sen har det bara blivit lite chips för mig, för det ät Tessis "grej" det där med chips, hehe



Nu till det med ångest, NON STOP...det va en av mina stora grejer för nåt år sen, när jag o min dåvarande kille skulle ha myskvällar. Jag skulle ALLTID ha en stor nonstop påse. Den kunde ta slut på bara nån minut..hehe o det gjorde den typ ikväll me. Efter att fått i mig den påsen så har jag fått i mig 1150 kcal, herregud! hehe runt 2000 behöver man om dagen, om man är aktiv vill säga.

HUR aktiv har man varit idag då? Ne inte speciellt..fast jag gick en väldigt lång promenad innan till Tess så så dåligt samvete borde jag inte ha..hehe, ne nu är jag löjlig! som sagt så ska man unna sig..för det blir ju bara på helger och nu får jag inte i mig några onödigheter på helger när det gäller alkohol iaf :P så liiite extra kan jag faktiskt unna mig när det gäller godis o sånt me. För just NU trycker jag i mig mer onyttigheter..glass i stora lass ;D haha kan ju inte låta bli när det ligger i frysen o väntar..

Men det blir det sista för kvällen iaf, man orkar ju faktsikt inte hur mkt som helst. även om man alltid vill ha mer, lr ne nu ljuger jag. jag vill INTE ha mer efter detta, tror inte det blir nåt sånt mer på ett tag, ska sattsa på frukt några veckor framåt..ska försöka få bort chokladsuget nu igen, klarade ju det rätt bra i början av året.

Får se hur det går :)
Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback