RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.15

Nu har vi tränat varje dag denna veckan och det känns grymt bra. Har dock inte tränat lika hårt varje dag som ni märkt men man ska inte slita ut sig helt och inte samma muskelgrupper varje dag heller :) Får väl se om man orkar ut på en joggingrunda imorrn utomhus, får väl hoppas iaf! :P Eller så tvingar man sig.

Dagens träning:
Crosstrainer i 20 min som uppvärmning. Orkade verkligen inte springa på bandet, kändes som om de hade varit gaska tungt och framtvingat så vi körde crossen men den tar så jävla bra endå :)

Benen tränades med benpress, inner yttelår på maskn, vader på maskin och baksida lår på maskin. Tränade även magen både på maskin och valiga/sneda situps och rullande situps för musklerna lång in :)

Vi tog lite bilder innan oxå.. vi är ju ganska smala men vi är ganska muskulösa samtidigt, det kankske man inte kan tro.. men vad vet jag. här har ni lite spännisbilder iaf :P



Ganska nöjd med axlarna, tar det lugnt med dom eftersom jag inte vill ha för stora armar, bygger muskler ganska fort så vtränr dom enbart på pumpen 1-2 ggr i veckan med mindre vikter.



Aja ryggen, hmm visste inte riktigt hur jag skulle spänna den bäst, de går o spänna på lite olika sätt så att de ser annorlunda ut men vafan de duger ;) försöker träna den ganska mycket eftersom det e viktigt med stark rygg.

Dagens matintag:
Frukost: Powersmoothie
Mellanmål: grönt te oc apelsin
Lunch: En liten elix paj med mozzarella
Mellanmål: Tog en bit chokladtårta eftersom rebecka fyllde år :) gott!
Efter tränin/kvällsmål: Anne åt två tonfisktoast, Jag åt en god sallad med en köttbit som för någon dag sedan.

Har köpt massa gott, får väl se vad som slinker ner ikväll! Later! //J

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

riktigt snygg ! ni är vältränade måste jag säga :)

2011-04-16 @ 16:30:28
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback