RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.25

vad hände där då? Vilken helt konstig känsla..det känndes typ som att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst, att jag typ skulle svimma! Var det för att jag inte ätit och druckit så mkt idag eller var det någon slags solsting jag fått kanske?

En ny vecka var det ja, men en söndag..skrev att man skulle ta tag i träningen idag igen och det gjorde jag..ingen gymträning dock eftersom det inte är öppet. Hade inte varit där ändå iofs eftersom det är skönare att vara ute och springa :)

Som dom flesta förstått så blev det några rundor runt Ramnaparken idag, sprang 2 varv till att börja med och sedan powerwalkade jag ett med Tess, sen blev det lite halvlöpning och powerwalk, mest för att hålla i gång Tess..vill ju få henne att komma igång me :) Försökte ta reda på hur långt det är runt men hittarde inget nu så jag orkar inte bry mig, men ett varv för mig tog 6 minter att springa. Aja, sen blev det ingen mer träning för idag, skulle visat Tess lite rump och magövningar, men vi glömde av det typ, hehe..får bli nästa gång.

Mat och vätskebrist var det ja..säkert!
Frukost 10.15: 2 frökusar med stekt ägg, grönt te.



Middag 17.00: grillat kött med en jättegod sallad gjord på massa gottiga saker..ja, ni ser ju :) Kolsyrat vatten till det.

Från 20:30 ungefär så har man ätit en massa gottit igen..massa choklad/vanilj glass med massa kolasås och chokladbitar i av apelsin och minkrokant. Ah, typ det som blev över från igår! hehe

Kommer väl få i mig liiite till, men det börjar säga stop nu :P

En extradag med gottis! fast som sagt så var ju första dagen igår, så det blir ju bara 2 ändå för mig :) duktig jag känner mig!
Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback