RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.26

Vilken utmaning vi hittade på idag! hehe det var jobbigt som fan men gött som fan samtidigt..man måste utmana sig själv ibland, annars ger träning ingenting. lr jo det gör det ju men vill man har lite mer resultat så är utmaningar bäst!

Dagens träning har bara blivit löpning runt ramnaparken, "bara" skriver jag, hehe det är ju inte nåt "bara". Det blev 2 löparvarv till att börja med, sedan blev det ett powerwalk-varv och till sist ett löpvarv igen och i det varvet kom utmaningen, en jääkla backe som vi sprang upp för och sedan ner för såklart! hehe, shit! ska ta bild på den backen nästa gång vi kör en löprunda där så att ni får se vilken utmaningn det är att springa upp för den när man redan är trött. För den utmaningen kommer vi köra varje varv från och med nästa gång :D

ÅÅÅh, vad hände med min mage efter helgen? Anki säger att grillandet gjorde min mage helt konstig, för den har verkligen inte varit snäll mot mig alls från igår och hela dagen idag :( men nu känns det som tur är bra igen!

Regelbunden och nyttig mat gör susen :) hehe känns som om det var jättelänge sen man hade en "vanlig" dag.
Frukost 07.30: Powersmoothie
Mellanmål 10.30: Grönt te & apelsin



Lunch 12.30:
Baconäggröra med avokado & fetaost.
Mellanmål 18.00: 2 frökusar med stekt ägg och grönt te.

Nu: Grönt te och vårat "vardagsgottis"

BTW, har ni smakat på vardagsgottisen? Skriv gärna en kommentar och berätta om ni har eller inte och vad ni tycker :D för vi älskar ju det! hehe

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback