RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.27

Här har ni den! UTMANINGEN!..vet det se inte så mkt ut på bilden om jag ska vara ärlig MEn den är brant som fan!, tror den typ lutar 70grader eller nåt..haha inte för att jag vet hur mkt lut det är då, men den lutar MKT! det känns nästan som att man kryper upp för den vissa delar...



jag skojar inte när jag säger att man är helt död när man kommit upp dit, och ändå tycker jag att jag själv har rätt bra kondition med tanke på att man springer så mkt, lr har springit så mkt på gymmet. Men gud vad mkt jobbigare det är att sprina ute, man får jobba så himla mkt mer känns det som, ska aldrig stå på gymmet i onödan iaf, mer jobb = mer trimmning! ;D



Tog en bild uppe på backen me, som ni ser så ser den snäll ut :) men som sagt, helt sick..hehe iaf lite längre ner.

Den här hann vi med 2 ggr eftersom det bara blev 2 varv runt..för sen blev det ett hårt pumppass, pump en gång i veckan är typ ett måste för oss! Vi måste trimma HELA kroppen iaf en gång i veckan.

Vi körde på som vanligt fast jag fick ta det lugnt när det gällde mage, kunde inte göra situps för att en vän till mig var tvungen att lyfta upp mig i helgen så han knäckte la ett revben på mig, PRECIS under vänster bröst..gör sjukt ont när jag ska ta mig upp och så..när jag spänner överdelen av magen. :/ hoppas det går över snart! vill ju kunna träna magen ordenligt.

Fast nu kanske det är lite whatever för det kanske var min sista träningsdag, mkt händer imorrn så träningen kanske får vänta och på fredag hinns det defenitivt inte me nån träning eftersom vi åker bort. :)

Idag har vi fått i oss det vi fick i oss igår typ..ne lite annat me :)
Frukost 07.30: Powersmoothie.
Mellanmål 10.30: grönt te och apelsin
Lunch 13.30: Baconäggröra med avokado och feta.
Mellanmål 17.30: Proteinshake och 2 kesoplättar
Efter träning 20.30: Jag tog en proteinshake, Jenni åt en liten gottisyoughurt och ett kokt ägg.

Det blir en kopp te nu om en stund, ska nog knapra på lite nötter och russin me..så gott ihop!

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback