RSS 2.0

me like!

Tänkte bara börja onsdagen med att skriva att jag verkligen gillar dagar då jag och Jenni får tid för oss själva, inte för att vi aldrig är med varandra. Men MÅNGA tror att vi är det HELA tiden, bara för att vi jobbar ihop och bor ihop och tränar ihop betyder det INTE att vi alltid är tillsammans..även om man kan tro det när man läser bloggen. Men det händer alltid mkt annat efter det. Men som vi skrivit innan så hamnar inte allt vi gör här, detta är våran gemensamma blogg och därför skrivs det ofta "VI gjorde detta och VI gjorde så" osv. Tar upp det vi gjorde innan vi skilldes åt eller gjorde annat. För sen är det inte så att vi alltid är hemma ihop bara för att vi bor ihop heller.

Igår var iaf en sån dag då vi var med varandra HELA dagen (för en gångs skull), det blev en trevlig dag även om det inte hände så mkt..för vi fick fixat grejer ihop iaf :)

Det jag vill ha sagt är att jag älskar min syster (såklart) :P



Du är bäst! ;D
Love//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback