RSS 2.0

Mitt ägg!

My big fat easter egg! Ja, idag var det dags att gotta sig lite..har inte fått i mig något onyttigt på hela påskhelgen! Tanken var att jag och Jenni skulle ge varandra ett riktigt stort påskägg med massa godsaker som vi skulle välja ut till varandra..och NEJ vi har inte samma favoriter när det gäller godis. Det mesta men inte allt.

MEN idag när vi var på Maxi så fanns det inte ett enda påskägg kvar :/ fick plocka på mig min egen påse o sånt, tråkigt. Det skulle ju varit en överaskning.



Yeye, vi fick ju handlat annat gottit till dagens grillning iaf, grillade hamburgare och hade det gött :) Har varit en sjukt lyckad sol och grilldag idag me, med oväntat men trevligt sällskap!

Det tar sjukt mkt på krafterna att bara sola och chilla..hehe visst gör det? man blir ju helt slut i kroppen och helt slö bara.



Det här blev mitt ägg. Jag & Tess har legat och tjockat oss igenom detta, lr det e ju mkt kvar så det tas om hand imorrn kanske? :P

Är som sagt helt sega så vi lär somna här snart, satte på en film nyss men tror inte den blir färdigtittad.

Hoppas eran påskdag har varit underbar, för nu säger jag godnatt så skrivs vi imorrn igen!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback