RSS 2.0

More of this!

Måste avsluta denna ledighet med att säga HERRE JÄVLAR vad skönt det har varit! Jag tror inte det finns någon som inte håller med mig!? Fast iofs..vad vet jag? Vissa kanske inte har haft lika tur med vädret som vi i södra sverige :P hehe

Men jag HOPPAS verkligen att alla har haft det lika bra som vi! eller bättre då. För vädret kan ju nästan inte ha varit bättre nu under ledigheten, många har haft påsklov och resten har bara varit lediga från jobbet några extra dagar! Detta vill vi ha mkt mer av! Hoppas att vädret fortsätter att vara bra på helgena, för det är då det känns som vår/sommar och det är då man känner att det är skönt med ledighet, annars kan det fan kvitta! hehe

En underbar ledighet avslutas med en underbar dag iaf..med massa trevligheter som kan läsas i tidigare inlägg :P



Där låg vi o gotta oss i solen efter den goda maten :)

Blev inte så himla långvariga där efter att Anki kom..solen började gå ner och vi skulle hem och umgås lite, så nu har jag och Anki legat och haft det mys framför filmen Black swan, helt OK men inte min typ av film direkt.

5 blev iaf 4, så nu kör vi fyra snabba och trevliga jobbdagar sen är det helg igen :D hehe

Lite trevligheter som händer i veckan som jag ser fram emot, men det skrivs om senare såklart..
Nattinatt!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback