RSS 2.0

Räddaren i nöden!

Jag är så dum ibland... typ som igår. Jag fastnar alltid framför spegeln av nån konstig anledning. Ni vet.. står och pillar på porer som man stör sig på och sånt som egentligen inte äns syns. Alltid samma sak, och så str man där tills man är helt röd i ansiktet. JAG MÅSTE SLUTA! Inte alls bra för huden att hålla på så, man får bara en massa fula märken.

Men iaf.. igår.. dum som jag är så ska jag pilla i ansiktet innan man ska ut o käka på restaurang. Självklart blir man röd  fejjan och tänker "fan så jag ser ut". Som tur är har jag en riktig räddare i nöden! Viva la diva's 3-in-1 concealer. SUPERBRA. Fick smeta på några lager med det fula och vips så var huden jätte fin igen :) love it! Ville bara tipsa eftersom många andra knaske är som jag ;P



Tänkte även köpa L´oreal studio secrets gröna primer. As bra att ha tillfällen man är lite rödare i ansiktet. Bra under sommaren oxå när man kanse brännt sig lite i ansiktet, vem vill se ut som en kräfta ;) Grönt och gult neutraliserar ju rött. Sa kika på den i veckan! :)

Dags att laga till kvällen mat. later//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback