RSS 2.0

Shoppingtips!



Snyggingar från councions-kollektion! Klickade hem ett par innan ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glad påsk på er !

Har ni några härliga planer för helgen ?

2011-04-22 @ 16:54:48
URL: http://moonzanna.se
Postat av: sofia f

ni är sådär härligt sunda och med perfekta kroppar, jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig? Jag är 16 år och för ett år sen började jag svälta mig själv, lyckades t.ex. rasa åtta kilo på två veckor och när jag tillsist var nere på fyrtiotre kilo tog mamam med mej till läkarn. där fick jag hjälp och så fort jag började äta igen så var det som om min kropp inte kunde få nog! hela den här vintern ha rjag hetsätit och hetsätit och gått upp tjugo kilo. Min kropp är full av bristningar och celluliter och jag mår sämre än någonsin. Jag förstår inte hur jag ska lyckas lära mig äta normalt och gå ner några kilo, för tillfället är jag nämligen överviktig. Jag gråter varje dga och jag har isolerat mej själv från mina vänner helt och hållet. Har ni något tips på hur jag ska komma ur det här? har pratat med någon enstaka vän men vill inte vända mig till någon vuxen,känner inte att jag litar tillräcklig tmycket på någon

2011-04-22 @ 18:37:03
Postat av: anne & jenni

sofia f, du skrev en kommentar, men den visas inte här, du får gärna skriva till våran mejl om det du skrev så kan vi ta det där isf!



Fö det du skriver verkar väldigt jobbigt! skulle vilja försöka hjälpa dig om vi kan :)

2011-04-27 @ 22:29:05
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback