RSS 2.0

Slösa pengar..

Hade jag haft mer pengar som jag känner att jag skulle vilja "slösa" på annat än MIG SJÄLV hade jag LÄTT skaffat städhjälp, haha Men vadå, hur mkt kan det kosta då? kanske värt o lägga lite pengar på det nångång? Man kan ju ha det så att dom kommer varannan vecka eller en gång lite då o då och gör det "jobbiga"..bra idé, ska kika lite på det faktiskt..



Nu under förmiddagen, lr sen jag vaknade och Jenni kom hem..för det var hon som väckte mig, så har vi haft fullt upp här hemma. Vi bestämde oss att ta en rejäl städrunda i lägenheten. Alltså damsuga som vanligt då men sen även skrubba varje vrå och svabba överallt. Det var ett tag sen vi gjorde det nu. Avskyr att göra det för att det tar så tid när man har en stor lägenhet, men fy sjutton vilken skön och fräsh känsla man får när det väl är klart :D LOVE the feeling!



Jenni gjorde även iordning morgondagens lunch :) receptet kan vi lägga ut imorrn.

Sen har vi även tvättat lite lakan, brukar vilja få bort det på söndagar när man väl byter lakan så att man slipper ha dom till veckan, lika bra.

NU är det fritid som gäller, ska ut i solen och göra lite nytta ;) yes you know what im talking about..

NJUTA av den lediga dagen helt enkelt! hehe..skrivs senare babes!//A

Kommentarer
Postat av: falkoo

Seriöst. Gör det. Kostar typ 250 till 300 i månaden. Brorsan å dom har det. Jag funderar starkt på de också. Dammvippan kör dom.

2011-04-17 @ 19:55:29
URL: http://www.falkeen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback