RSS 2.0

The switch!

Nu ligger jag proppmätt i soffan och glor på film. Magen strejkar ännu en gång som den gjorde imorse. Jag vet ju varför och det e pga allt gott jag åt igår :P Kunde inte låta bli, köpte både choklad (marabou sensation cookies and cream såklart) och godis som jag vräkte i mig :P GOOOTT <3



Var ju på babbel och käkade massa god mat innan. Hade bord kl 7 och var väl klara strax innan 9. Åt deras goda och väldigt stora "babbelburgare!. Åt även två tapas, vitlöksbröd och heta scampiräkor i vitlök och chili. GOTT var det!



Jag gjorde en sur drink när vi kom hem, omg. magen känner av det sura kan jag ju säga så jag tror det räcker med en drink för mig ikväll. Känner mig bakis även om jag inte druckit en droppe alkohol igår. Så jävla weird att man gör det. Har varit jätte trött idag. Min planerade löprunda bytets ut mot en timmes sömn på eftermiddagen.

Lika trött nu oxå. fyfan... Ska försöka hålla mig vaken en stund till iaf, känns som om man sover bort hela helgen annars, för imorrn e de ju redan söndag :( Kollar på "the switch", ganska bra ..den är inte slut än så vi får väl se hur den slutar. Sedan tänkte vi kika på en skräckis oxå.



Vi skrivs imorrn istället. Nu väntar mintchokladglass med krossad mintchoklad över ;) gonatt//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback