RSS 2.0

Världens bästa deal!

Vi har precis köpt världens bästa deal så vi hoppas verkligen att det går igenom och många vill delta annars blir det ju ingenting. Vi har endå planerat att fylla lite innan sommarn så det passar perfekt. Denna deal hittar ni på www.groupon.se



Bokade en tid 28/5 och dealen går ut 30/5 så skynda fynda. 1 ml till över halva priset och juvederm är exakt likadant som restylane så vi vill testa. Fredrik Berne gör denna behandlning och han är en känd läkare och plastikkirurg. Även ansiktet utåt för restylane vad sa hon Constantina som gjorde michaelas läppar förra veckan om ni minns.. hon jobbar även med honom, känns tryggt ;D Gött och fräscha till sig innan sommarn!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har pratat m 2 kliniker i Gbg, de säger att man inte ska blanda 2 material.. Juvaderm och restylane alltså. Har de på klinik34 sagt att det e ok??!

För jag har tänkt att byta över till kuverten men först måste jag låta min restylane försvinna ut i kroppen.

2011-04-21 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback