RSS 2.0

Welcome back!

Efter nåt gnälligt inlägg så kan vi väl konstatera att dagen INTE har varit lika bra som igår..det var ju det vi hoppades på! Men som sagt..man kan inte alltid få som man vill!

Så det är väl lika bra att bara visa med bilder och rabbla upp vad man haft för sig denna tisdagen..?



Styvfar var och hämtade våran tvättmaskin vi vann på jobbet, hehe nu är den hemma hos mamma och ska testas och sånt. Får hopaps att den går som den ska :P



Anki var på jobbet idag igen..hon gjorde det hon skulle så nu är vi i fas tills imorrn, känns bra att börja dagarna som vi vill ha dom..lugna! Snart blir det kanske ändring på det.. INGET vi ser fram emot direkt! öh!

Efter jobbet gick vi såklart hem, för det fanns en del att göra, lr..det var tvättdag idag så det skulle ju såklart fixas, sen att vi skulle fixa maten tills imorrn me. Den ni, den lär bli god!...enklaste maten ever! hehe Recept kommer imorrn!

Det som hände sen var att vi välkomnade lite kläder ner från vinden, dom hämtades dock ner igår men idag plockade vi upp dom ur påsarna.



Synd nog så missade Jenni att ta ner en del, det märkte vi ganska snart när det saknades en hel del byxor..OCH skor. Men det kom ner en hel del skor i dom me! mest tofflor men aja..

Hade inte tänkt att tvätta mkt idag, MEN sen slog det mig, vi måste ju faktiskt tvätta byxorna som låg i påsarna. Man vill ju ha dom fräscha och tighta.

Så nu tänkte jag ta och borsta tänderna samtidigt som jag springer ner och hämtar allt som ligger i tummlaren, för sen ska jag SOVAAA! Orka va lika trött som jag varit idag..

Jäkla novell det här! men aja..
Godnatt!!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback