RSS 2.0

5 i rad!

OK, det avr första veckan på typ..hmm? vad e de nu hehe ne jag minns inte men ah..detta var iaf förtsa veckan som man jobbat 5 dagar i rad på HUR länge som helst. En full vecka med andra ord! Och nu är den ÄNTLIGEN slut :P hehe

Den kändes inte längre än dom andra veckorna..konstigt, en dag är ändå en dag lixom?Här gapar det tomt nu mellan mig och Anki, MEN på måndag sitter hon jämte mig istället :P hehe



Ja, Jenni kommer ha en skön vecka, ledigt o allt. MEN jag tar ut ledighet till annat sen senare :) vi kompromissar såklart!

Nu ska jag dra från jobbet om en stund, ska in till stan för lite span. Är ute efter lite grejer från H&M, sen är det träning o sånt. skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback