RSS 2.0

Alltid så sent..

Så var det ja..hehe det var ju Rydell & Quick som spelad här i Borås igår. Hade helt glömt av det. Vet inte om alla vet vilka det ät..men Rydell & Quick är ett cowerband o dom spelar typ ALLTID här i Borås på somrarna. Dom är nog från Borås me..? Aja, dom är iaf kända här :P haha



Däär kom deras buss när vi satt ute och chilla på BBQ:n på Grand. Gillar inte dom direkt så, men dom är ju faktiskt bra på det dom gör..det kan man inte säga så mkt mer om. Dom spelar ju inte heller direkt min typ av musik. Har nån video jag kan ladda upp från igår me.

Men kvällen var väldigt bra måste jag säga, har inget att klaga på, "tappade" dock bort folket, haha. Sen att man alltid kommer i säng så jäkla sent efter en torsdag, vad händer lixom? Jag kommer hem och bara..äh, jag vet inte ens vad det är som gör att jag inte kommer i säng förräns vid 4 ibland.

Sen går man ju upp sent men det är whatever, för nu är det iaf helg! Vädret suger riktigt mkt just nu..det ösregnar här så jag ska väl chilla till nån film nu innan jag tar tag i mig själv :)



Frukost först, har saknat den här frukosten, den är så god! Icas Frukt och nöt musli. Den här lilla frukosten innehåller 380kcal, de ni..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback