RSS 2.0

Dagens shopping!

can you feel it..!? i wanna know! I can really feel it, så gött :D

Hade som sagt lagt undan en del grejer, både på Gina och H&M. På Gina köpte jag inget jag la undan men jag köpte andra najsiga grejer vi ville ha :) typ som detta..



Dom multifunktionella ponchona..149:-/st i fägerna svart och beige.



Dom supersköna och snygga silvia-jeansen. 199:-

Och från H&M hittade jag detta..



Den snygga skinnskjolen för 249:-



2 asgrymma kjolar som är av både skinn och jeans, "mittenpartiet" på kjolen är av jeans. Hade bara lagt undan den blå, men sen kände ja att det var lika bra att ta en svart me :P 199:-/st.

Hela shoppingen gick på 600:- ungefär med rabatter och presentkort.

So i can feel it :D
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback