RSS 2.0

Dagens tips!

Dagens och gårdagens lunch!


OTROLIGT lite kcal, eller vad säger ni?? Det kunde jag inte tro när jag väl planerade maten. Den här rätten innehåller mindre kcal än ALLA mina andra övriga mål under dagen typ. En kul parantes bara.

Jag började med att salta och peppra kycklingen, sen la jag in dom i grillen..man kan göra dom i Ugnen i 50 min i 200 grader om man inte har en grill.

Sen tog jag bara och blandade en sån färdig påse från Ica med finbladig sommarmixsallad. Lite tomat och lök.

Du bandar bara youghurt och passionsfrukt, tog 2 frukter till 100g youghurt. Som jag sen delar på i 2 dagar. Den blev lite sur så man kan ha lite mindre frukt om man vill..

Väldigt nyttigt med mkt protein och väldigt GOTT såklart!
ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback