RSS 2.0

Dagens tips!

YES!, det blev lika gott som jag hade hoppats på :) Maten jag gjorde igår snackar jag om nu...och OJ, vilken kalorifattig måltid jag fick till. INGET jag var ute efter med flit. Men så blev det.



Vi äter Euroshopperskyckling filé och den innehåller inte mkt kalorier per 100g såg jag igår, har aldrig kollat det innan. Använder även Euroshoppers fetaost.

Lägg kycklingfilén i en ungssäkerform, salta och peppra. Smula på fetaosten, sätt in den i ugnen i 50min i 200 grader.

Blanda ihop babyspenaten och dom skivade körsbärstomaterna. Det enda jag gjorde med kesellan var att salta och peppra.

En väldigt fräsch matträtt!...och väldigt enkel som vanligt. Tidskrävande mat är inte ritkigt våran grej :P
Mkt proteinrik lunch! :D

ENJOY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback