RSS 2.0

Dagens tips!

Har tidigare skrivit om våra tillskott när det gäller träning. Idag vill vi iaf tipsa om en produkt vi känner gör jättemkt för oss när vi tränar. En prestationshöjare som heter Anabolic BCAA. Det finn jättemånga andra produkter som säkert är lika bra eller bättre, men eftersom detta är den första prestationshöjaren vi ätit så kan vi inte säga nåt om någon annan produkt såklart. Den här testade vi eftersom den ingick i vårat paket vi köpte. Hade aldrig haft tankarna att prova nåt sånt innan, men det var tur att den ingick och att vi fick testa den.


För vi kan säga att vi verkligen känner skillnad på när vi tagit tabletterna och inte, man blir sjukt mkt starkare! Läs mer om produktern genom att klicka på bilden eller gå in och läs om andra produkter på gymgrossisten.

Kände det i fredags när jag körde pumpen efter ett långt uppehåll hur den hjälpte, darrade som ett löv i benen men jag kände mig stark, hade nog inte klarat av passet som jag gjorde utan tabletterna. Idag ska dom också tas och varje gång vi tränar hårdare styrkepass, för nu har man blivit så mkt mindre så att man behöver extra styrka för att bygga upp musklerna igen!..och det minksade kaloriintaget gör ju att du kanske inte får lika mkt styrka som innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback